Możliwości reklamy

Reklama telewizyjna niewątpliwe ma największe pole manewru jeśli chodzi o zachęcenie nas do zakupienia produktu lub skorzystania z reklamowanej usługi. Jest tak gdyż reklama telewizyjna ma możliwość oddziaływania na wiele sposobów na nasze zmysły, między innymi dzięki grafice, żywemu obrazu, dźwiękom i wielu, wielu innym.
Jak łatwo się domyślić perswazyjność takiej reklamy także będzie największa. Szczególnie jeśli każdy aspekt stanowiący całość reklamy będzie osobno i odpowiednio dopracowany np. ulotki zielona góra.

Bardzo ciekawym doświadczeniem jest próba rozbicia reklamy na czynniki pierwsze, zobaczymy wtedy, że posługuje się ona stereotypami, ma na celu oddziaływać na nas obojętnie w jaki sposób, wzbudzić zazdrość, zaufanie, zdziwienie, radość, ważne abyśmy zapamiętali dany produkt i prędzej, czy później go zakupili, najlepiej w jak największych ilościach.