Jak dotrzeć do odbiorców

To do ilu osób uda nam się dotrzeć poprzez prasę jako masowy środek przekazu i jak duża będzie grupa docelowa zależeć będzie od kilku czynników. Przede wszystkim jaki będzie to typ prasy, czy będzie ona nastawiona na wszystkie grupy wiekowe, czy bardziej tematyczna i ukierunkowana na daną grupę społeczną. Idąc dalej ważny jest aspekt obszaru działalności takowej gazety, czy ma ona zasięg regionalny, czy ogólnopolski, gdzie w przypadku kolportażu swych gazet na terenie całej polski nakład będzie niepomiernie większy. Nakład jest kolejnym aspektem, który będzie miał wpływ na to do jak dużej liczby odbiorców dotrze nasza reklama. Na samym końcu natomiast pozostaje jaki to jest typ gazety tygodnik, dziennik, czy czasopismo oraz jak bardzo prasa ta będzie popularna, gdyż to także ma niemały wpływ. Liczyć będzie się także jakiego rodzaju gratisy są dodawane, czy będą to ulotki zielona góra czy na przykład porządnie wykonane torby.